Sevgili Okurlarım;
Lütfen zamanınızdan biraz fedakarlık ederek bu yazımı okuyun. Çünkü yaşadıklarımdan örnek vererek size yardımcı olacağım ve büyük firmalara karşı hak arayışlarınızda size yardımcı olacak bir yol göstereceğim.
Evet arkadaşlar; büyük firmalarımızın en önemli özelliği bildiğiniz gibi reklamlardır. Bu firmaları ayakta tutan asıl şey kaliteli hizmet ürün veya verdikleri reklamlardır. Yakın zamanda şöyle bir olay yaşadım. Vodafone firmasından bir vodem net satın aldım. Fakat bunu 12 ay taahhütlü olarak aldım. Sonuçta kullanacağım 12 aydan fazlada kullanırım boşuna vodeme para vermeyeyim bilincindeydim. Eve geldiğimde sonuç hüsran oldu. İstanbul Bahçelievlerde ikamet etmeme rağmen evimde Vodem netin çekmediğini gördüm. Müşteri hizmetlerini aradım ve 5 gün boyunca yaklaşık 3 saat görüşmede bulundum. İptal ettirmek istiyordum fakat karşımda muattap bulamıyordum. Bulduğum kişilerde tazminat kaşılığında iptal edebileceğimi söylüyorlardı. Sonuç olarak derdimi telefon yerine internet üzerinden herkesin göreceği şekilde paylaşmak istedim. İnternette ufak bir araştırmayla www.şikayetvar.com u gördüm. Şikayetimi yazdım. Hemen ertesi gün müdürlükten yetkili kişiler aradılar derdimi dinlediler. Koca Vodafone firması el pençe oldu bir anda. Beni haklı buldular ve Vodemneti tazminatız teslim ettim. Tabikide birdaha kullanırmıyım kullanmam. Çünkü amaçlarının müşteri memnuniyeti değilde müşteri kaybetmemek olduğunu gördüm. Açıkçası samimiyetsiz geldi. Siz siz olun böle müşteri ilişkileriyle uzun görüşmeler yaparak paranıza kıymayın. Sorunu müşteriler önünde halletmeyi deneyin. Zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.
11 Eylül 2013 Çarşamba
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder